میکروبلیدینگ ابرو در تهران

میکروبلیدینگ ابرو در شرق تهران

میکروبلیدینگ ابرو در تهران در بهترین مراکز خدمات آرایش دائم در تهران

میکروبلیدینگ یکی از شاخه های میکروپیگمنتیشن میباشد که به خاطر شباهت زیاد به طبیعی بودن هاشور ها ، روز به روز مشتریهای زیادی را در کشور ما برای خود جلب کرده است. اگر شما هم جز علاقمندان به آرایشگری زنانه در حرفه میکروبلیدینگ ابرو هستید میتوانید با مرکز آموزش میکروبلیدینگ ابرو در شرق تهران – پیروزی که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای هستند تماس بگیرید.

برای یادگیری این حرفه و موفقیت تان کافی است در دوره های آموزش میکروبلیدینگ در شرق تهران در آموزشگاه های منتخب میکروبلیدینگ معرفی شده شرکت کنید . در دوره های میکروبلیدینگ کلیه مباحث میکروبلیدینگ به صورت نظری و عملی برای هنرجو اموزش داده میشود . بعد از آموزش پشتیبانی آنلاین برای هنرجوها برگزار میشود.

خدمات تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در تهران

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو تهران همراه با خدمات تخصصی میکروبلیدینگ  (Microblading) نچرال با سبک انحصاری همراه با شیدینگ، میکروشیدینگ و شیدینگ دستی با استفاده از سوزن ها و تیغ های استاندارد آکادمی فی اروپا و رنگ‌های گیاهی معدنی امریکایی به روش فیبروز Phibrows انجام میشود.

میکروبلیدینگ ابرو چگونه است؟

⭐ماندگاری بی نظیر یک تا سه سال
⭐ترسیم خطوط موافق جهت خواب ابرو
⭐بدون درد و خونریزی
⭐به دلیل استفاده از رنگ های ارگانیک و بدون سرب بعد از مدتی شاهد رشد مجدد موهای ابرو خود خواهید بود.

آموزش میکروبلیدینگ ، آموزشگاه میکروبلیدینگ ،میکروبلیدینگ فیبروز ، میکروبلیدینگ صورت

فیبروز ابرو بانو روشنایی ، فیبروز ابرو نارمک ، فیبروز ابرو صادقیه ، فیبروز ابرو سعادت آباد

تفاوت پاک کردن میکروبلیدینگ ابرو با تاتو

همه ما تاتو بدن را به معنای واقعی میدانیم در تاتو بدن به صورت سنتی و قدیم ، جوهر به صورت یکدست و بهم پیوسته به زیر پوست تزریق میشد و برای پاک کردن تاتو نیاز به لیزر بود و کار دشوار تر میشد و در آخر هم مقداری از آن جوهر به حالت ته رنگ در زیر پوست میماند. چون جوهر به عمق پوست نفوذ میکرد .

در میکروبلیدینگ ابرو رنگدانه ها با سطحی ترین لایه پوست تزریق میشود و اگر پیگمنتر حرفه ای باشد و در سطحی ترین لایه پوست رنگدانه یا به اصطلاح جوهر را جای گذاری یا تزریق کند بعد از مدتی خودبخود پاک میشود و اثری از رنگ قرمزی و بنفش و … را در پوست نمیگذارد . ظمنا پاک کردن میکروبلیدینگ هم به راحتی انجام میشود . به دلیل اینکه میکروبلیدینگ ابرو در سطحی ترین لایه پوست انجام میشود ابروهای متقاضی بسیار طبیعی و زیبا جلوه می نماید . تغییر مدل ابرو با میکروبلیدینگ راحت تر از تاتو سنتی میباشد .

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران

 عوارض میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو چون در سطحی ترین لایه پوست انجام میشود بدون عوارض میباشد و خودبخود به مرور زمان بعد از چند ماه پاک میشود . عوارض میکروبلیدینگ میتواند حساسیت پوستی مانند قرمز شدن میتواند باشد خیلی نادر است و در ۹۹ درصد این عوارض بروز نم یدهد. بهتر است هنگام بارداری و شیردهی از انجام ( میکروبلیدینگ ابرو – میکروپیگمنتیشن– تاتو بدن) خودداری کنید. توصیه ما این است که برای انجام میکروبلیدینگ ابرو به یک متخصص حرفه ای و مطمئن یا آرایشگاه معتبر مراجعه نمایید تا مشکلی برای شما (از لحاظ زیبایی و عوارض) پیش نیاد.

 رنگ در میکروبلیدینگ ابرو

یکی از مباحث مهم در دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو رنگ شناسی است انتخاب رنگ مناسب پوست در نتیجه کار میکروبلیدینگ ابرو بسیار تاثیرگذار است. کسی که در کار میکروبلیدینگ حرفه ای باشد با شناخت تناژ پوست مشتری، بهترین ترکیب رنگ را برای مشتری انتخاب می کند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش ها برای انتخاب رنگ مناسب پوست توسط پیگمنتر ها از طریق جدول فیتزپاتریک (Fitzpatrick) است .

بر اساس معیارهای فیتزپاتریک در دنیا ۶ تایپ پوستی وجود دارد و امروزه پزشکان و متخصصان زیبایی برای انجام تمامی پروسه های زیبایی و لیزر بر اساس تایپ پوستی بیمار تصمیم میگیرند. این ویژگی ها مشخص میکند که هر کس دارای چه نوع پوستی هست ( از نوع یک سرد ترین و تا نوع شش گرم ترین).

آموزش میکروبلیدینگ ابرو در تهران ، ترکیب رنگ در میکروبلیدینگ

با مقیاس ابتدا به رنگ مو ,چشم و پوست دقت کرده و از طریق جدول فیتزپاتریک که نشان می دهد پوست شما پس از تابش افتاب چه رنگی می شود، استفاده کرد تا از درستی رنگ انتخاب شده، اطمینان حاصل کرد. برای انجام میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن برند های مختلفی وجود دارد که از ان جمله میتوان به مارک های kp – پروکا – چیک – ریچ – مارک فنی – جیلانگ و .. اشاره کرد . برای شناخت بهترین برند رنگی با مربی خود میتوانید مشاوره کنید. بعضی برند ها به ترکیب رنگ نیازی ندارند .

مراحل ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

ابروهایی که میکروبلیدینگ میشوند مراحل مختلفی را طی می کنند تا به طور کامل بهبود پیدا کنند. رنگدانه ها در روز اول انجام درمان میکروبلیدینگ خیلی تیره به نظر می رسند و علت آن این است که در روزهای اول بعضی رنگدانه ها هنوز روی سطح پوست قرار دارند و به طور کامل به عمق نفوذ نکرده اند و به مرور و خود بخود ریزش خواهند کرد.

اگر در این زمان دستمال سفیدی را بر روی ابروهای میکروبلیدینگ شده خود کشیدید و مقداری رنگدانه روی دستمال مشاهده کردید، نترسید زیرا این ها رنگدانه های اضافه هستند یا مایع بدن هستند که به طور طبیعی از پوست خارج می شوند.

زمانی که بهبود پوست شروع شود، این قسمت دارای پوست خشک یا ذراتی شبیه به شوره خواهد بود. این مسئله شاید باعث شود فکر کنید رنگدانه ها به سرعت محو شده و از بین می روند. اما این ها در واقع رنگ سطحی و پوست خشکی هستند که از روی ابروهای شما برطرف می شوند.

🍃تا زمان بهبود کامل ابروها قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، حتما از ضد آفتاب دارای حداقل SPF 30 استفاده کنید. قرار گرفتن در معرض نور خوشید باعث می شود رنگدانه ها سریعتر از بین بروند.

میکروبلیدینگ ابرو در تهران ، آرایشگاه میکروبلیدینگ ، آموزشگاه میکروبلیدینگ

عوامل موثر در ماندگاری میکروبلیدینگ

ماندگاری میکروبلدینگ یکی از دغدغه های خانم ها است که تاتوی انجام شده ماندگاری بیشتری داشته باشد ولی بعضی مواقع علاوه بر شرایط پوستی، که در اختیار ما نیستند شرایط مراقبت و نگهداری و حرفه ای بودن پیگمنتر ها ، تاثیر زیادی در ماندگاری میکروبلدینگ دارند مانند:

۱-عمق هاشور ابرو
۲-نوع پوست (چرب و خشک و مختلط)
۳-تغییرات در هورمون های بدن
۴-کیفیت رنگ
۵-رنگ های انتخابی برای هاشور ابرو (رنگ های تبره ماندگاری بیشتری د ارند)
۶- رعایت فصلیه زمان ترمیم ها
در صورتی که حد استاندارد تمامی این موارد ذکر شده به خوبی رعایت شوند و همچنین مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ ابرو نیز توسط مشتری رعایت شوند می توانید انتظار بیشترین ماندگاری را از میکروبلیدینگ ابرویتان داشته باشید .

طراحی ابرو ، میکروبلیدینگ ابرو تهران ، میکروبلیدینگ ابرو دخترانه

طراحی حرفه ای ابرو ، میکروبلیدینگ ابرو ، میکروبلیدینگ ابرو قیمت

دوره میکروبلیدینگ ابرو

سرفصل دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو در تهران به صورت زیر میباشد:

  • آموزش بکارگیری ضوابط ایمنی، بهداشت فردی و آلودگی زدایی محیط کار و ابزار
  • آموزش مشاوره صحیح با مشتری جهت انجام کار و پذیرش
  • آموزش آماده سازی پوست
  • آموزش طراحی ابرو متناسب با چهره
  • آموزش میکروبلیدینگ ابرو (میکروشیدینگ ابرو)
  • آموزش هاشور مویی و کرکی
  • آموزش انواع هاشور (هاشور ابروی تیغ ماهی، هاشور ابروی آسیایی، هاشور ابروی کلاسیک، هاشور ابروی سه بعدی)
  • آموزش ترمیم نهایی ابروها
  • نحوه مراقبت و نگهداری بعد از میکروبلدینگ

هزینه آموزش میکروبلیدینگ در تهران چقدر است؟

جهت اطلاع از شهریه و هزینه شرکت در دوره های تخصصی آموزش میکروبلیدینگ از مبتدی تا حرفه ای کافیست با آموزشگاه آرایشگری معتبر زنانه تماس بگیرید.

نام حرفه:  آموزش میکروبلیدینگ
پیش نیاز:  گذراندن دوره میکروپیگمنتیشن
مدت زمان آموزش:  15 ساعت
شهریه کلاس گروهی:  ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی:   2.000.000 تومان
شهریه کلاس خصوصی:   2.500.000 تومان
تاریخ شروع دوره: اول هر هفته
ساعات شروع کلاس ها:  ساعت ۹ الی ۱۲، ۱۲ الی ۱۵ و ۱۵ الی ۱۸

میکروبلیدینگ ارزان قیمت ،میکروبلیدینگ مانی ، میکروبلیدینگ مویی

نحوه برگزاری دوره

ظرفیت کلاس ها

کلاس های تخصصی دوره آموزش میکروبلیدینگ به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد شرکت کنندگان کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا ۱۵ نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن ظرفیت کلاس ها با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود.برای خانم های شاغل و افرادی که از شهرستان تشریف میاورند در صورت تمایل آخر هفته و روز های تعطیل جمعه ها هم کلاس برگزار خواهد شد .

 

لوازم و وسایل کار

لوازم و وسایل کار لازم برای میکروبلیدینگ تیغه های بلید (سوزن سرکج)، قلم دستی نقره ای سنگین، قلم میکرو با تیغه جانبی، قلم خارج از مرکز و رنگ مخصوص برای شروع آموزش مورد نیاز است که برند لوازم و مراکز فروش برای هنرجو معرفی خواهد شد و یا درصورت تمایل در قالب پک ها برای هنرجویان فروخته میشود.

بازار کار میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو یکی از شاخه های آرایش دائم یا میکروپیگمنتیشن میباشد . با توجه به اینکه خانم ها از سنین جوانی برای آرایش ابروهایشان موهایشان را می چینند و همچنین چون با افزایش سن موهای ابروها کم پشت تر میشوند در این دوره زمانی است که میکروبلیدینگ به کمک خانم ها میاید و با ایجاد خطوط منظم همانند ابرو جاهای خالی ابروها را پر میکند. با میکروبلیدینگ میتوان را ابروها را به هر شکلی که دوست دارید طراحی کنید. پس با این حساب میتوان گفت بازار کار میکروبلیدینگ نه تنها در ایران بلکه در کشوهای خارجی هم زیاد است. چند سالی است که بیشتر خانم ها برای طراحی ابروهای خود به میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن روی میاورند . دستمزد بالای میکروبلیدینگ نسبت به حساسیت کار یکی دیگر از دلایل بازار کار خوب میکروبلیدینگ و درآمدزایی بودن این حرفه میباشد .

ثبت نام در دوره میکروبلیدینگ

برای شروع هر کاری بهتر است از پایه شروع کنید. پایه آرایش دائم هم میکروپیگمنتیشن میباشد. اگر هنرجویی علاقمند به حرفه ارایش دائم میباشد میتواند از میکروپیگمنتیشن شروع کند و با میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو و … دوره اش را به پایان برساند. ولی تعداد کمی از آموزشگاه ها، آموزش میکروبلیدینگ را هم به تنهایی آموزش میدهند ولی اصولی ترین آموزش این است که بعد از یادگیری میکروپیگمنتیشن ، میکروبلیدینگ یاد بگیرید. اگر دوره میکروپیگمنتیشن را گذارنده اید نیاز به توضیحات نیست و میتوانید با یکی از آموزشگاه های بالا تماس بگیرید بعد از پرسیدن سوالات لازم و دریافت جواب خود . به صورت آنلاین با واریز پیش پرداخت ثبت نام کنید.

بعد از اتمام دوره میکروبلیدینگ چه مدرکی میگیرم؟
برای اینکه مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم برای شما اعطا شود باید دوره تکمیلی آرایش دائم (میکروپیگمنتیشن) را گذرانده باشید.
آیا با مدرک میکروبلیدینگ ابرو میتوان آرایشگاه تاسیس کرد؟
خیر، برای تاسیس سالن باید یک دوره آرایش و پیرایش یا حرفه های هفت گانه مهارت دز آرایشگری را بگذرانید.
دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو چند جلسه است؟
دوره میکروبلیدینگ در ۴ جلسه ۳ ساعته برای برگزار می شود.
من ساکن تهران نیستم. میتونم در دوره های آموزش میکروبلیدینگ شرکت کنم؟
بله آموزشگاه های معرفی شده، آموزش ها را در زمان های متفاوت و در ۷ روز هفته ، به صورت فشرده و نیمه فشرده برگزار میکنند . شما میتوانید قبل از ثبت نام تاریخ های حضور در کلاس ها را با آموزشگاه در میان بگزارید تا تصمیم گیری شود. ضمنا در صورت نیاز میتوانیم به خوابگاه معتبر نزدیک آموزشگاه معرفی کنیم .
آیا جزوه آموزشی هم برای آموزش میکروبلیدینگ دارید؟
اکثر آموزشگاه های معرفی شده در سایت ، پس از اتمام دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو ، برای شما جزوه آموزشی کل دوره داده میشود.
مراحل آموزشی دوره میکروبلیدینگ چگونه است؟
آموزش های میکروبلیدینگ ابرو در دو مرحله تئوری و عملی انجام می گیرد.بعد از تدریس دوره تئوری ، هنرجو وارد دوره عملی خواهد شد در این کلاس ها هنرجو اول روی کاغذ، بعد روی پوست مصنوعی اقدام به تمرین رسم خطوط هاشور به سبک میکروبلیدینگ خواهد کرد بعد از تمرینات کافی و تشخیص مربی نسبت به توانمندی هنرجو ، هنرجو میتواند روی پوست طبیعی همراه با مربی میکروبلیدینگ انجام دهد.
آیا این دوره پاک کردن تاتو را هم شامل میشود؟
خیر. رنگ های میکروبلیدینگ در سطحی ترین لایه پوست انجام میشود و به مروز از روی پوست حذف میشوند.

میکروبلیدینگ ابرو مرزداران ، میکروبلیدینگ ابرو ونک ، میکروبلیدینگ ابرو شهرک غرب ، میکروبلیدینگ ابرو ستارخان آموزش فیبروز ابرو ، آموزشگاه فیبروز ابرو ، مدرک فیبروز ابرو ، فیبروز ابرو حرفه ای

4 دیدگاه در “میکروبلیدینگ ابرو در شرق تهران”

  1. سلام وقت بخیر.من چطور میتونم در آموزش صفر تا صد تتو صورت شرکت کنم؟
    در تهران یا کرج.
    در این صفحه شماره تماسی نبود که زنگ بزنم.شماره میذارم که راهنماییم کنید.ممنونم

  2. سلام وقت بخیر.من چطور میتونم در آموزش صفر تا صد تتو صورت شرکت کنم؟
    در تهران یا کرج.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *