دستگاه میکروپیگمنتیشن

دستگاه میکروپیگمنتیشن چیست

دستگاه میکروپیگمنتیشن به طور کلی دستگاهی است که که رنگ های معدنی را در لایه درمی پوست تزریق میکند . این دستگاه ایمن ترین دستگاه تاتو در حال حاظر میباشد .

برای انجام میکروپیگمنتیشن گذارندن دوره های تخصصی میکروپیگمنتیشن ضروری میباشد . و گرنه بدون آموزش شما و مشتری تان را دچار مشکلاتی میکند که در مراجع قانونی شما (پیگمنتر) مقصر هستید  .

اهمیت کیفیت دستگاه را برای انجام یک میکروپیگمنتیشن خوب دست کم نگیرید. طراحی مناسب و ارگونومیک هندپیس با وزن کم و حداقل لرزش به پیگمنتر کمک می کند تا طرح خود را به بهترین نحو بر روی چهره شما پیاده نماید.

یک هندپیس نامناسب مانعی جدی برای انجام هنرمندانه میکرو پیگمنتیشن می باشد. قابلیت تنظیم دقیق سرعت و عمق نفوذ سوزن، پیگمنتر را قادر خواهد نمود تا با ظرافت کامل و دقت بسیار رنگ ها (پیگمنت ها) را در زیر پوست قرار دهد.

اکثریت دستگاه ها قابلیت تنظیم دقیق سرعت را ندارند، یا اگر هم دارند تنها یک عملکرد صوری است و تأثیر چندانی در نتیجه کار ندارد. عدم امکان تنظیم عمق نفوذ نیز در بسیاری از دستگاههای میکروپیگمنتیشن بی کیفیت ظرافت عملکرد پیگمنتر را تحت الشعاع خود قرار میدهد.

دستگاه های میکروئپیگمنتشن با مار که های زیاد تو بازار یافت میشود که چند تا مارک را براتون آورده ایم  :

دستگاه میکروپیگمنتیشن سان شاین

این دستگاه ساخت کشور تایوان میباشد

دستگاه میکروپیگمنتیشن گوجی

*******

دستگاه میکروپیگمنتیشن سناتور

این دستگاه تاتو  ساخت کشور کره میباشد

دستگاه میکروپیگمنتیشن ور ساچه

این دستگاه ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس ایتالیا می باشد

 

دستگاه میکروپیگمنتیشن جانسون

این دستگاه ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس امریکا

 

دستگاه میکروپیگمنتیشن بیوتاچ

دستگاه تاتو بیوتاچ ساخت کشور آمریکا میباشدد

 

دستگاه میکروپیگمنتیشن آمیا

این دستگاه تاتو میکروپیگمنتیشن ساخت کشور آلمان میباشد

دستگاه میکروپیگمنتیشن استرانگ

 

دستگاه میکروپیگمنتیشن موزاییک (موزایک)

دستگاه میکروپیگمنتیشن میکرو micr

دستگاه میکروپیگمنتیشن مجیک و …

🔴🔵برای مشاهده مراکز آموزش و خدومات میکروپیگمنتیشن وارد این صفحه  شوید 🔴🔵

آرایش دائم ابرو ، چشم ولب بدون درد وخون ریزی با دستگاه های میکروپیگمنتیشن

توضیحاتی در خصوص روش میکروپیگمنتیشن هاشور ابرو بدون درد و خونریزی

معنای لغوی واژه میکروپیگمنتیشن، کاشت رنگدانه‌های ایمن در قسمت فوقانی لایه درمیس پوست است. این تکنیک در حال حاضر بیشتر در آرایش دائم کاربرد دارد و از طریق آن می‌توان زیبایی طبیعی را به افراد هدیه کرد.

تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتو در روش اجرای آن و همچنین بدون درد و خونریزی بودن آن است که در نتیجه التهاب کمتری را در افراد ایجاد می‌کند.

در گذشته فردی که تاتو انجام می‌داد ممکن بود تا مدت‌ها از فعالیت‌ها روزانه خود دور شود یا نتواند در اجتماع ظاهر شود ولی در  روش جدید ، بسته به نوع پوست و ویژگی‌های بدن افراد، التهاب و زخم بسیار کم است. لازم به ذکر است که در پیگمنت به دلیل استفاده از کارتریج‌های یکبار مصرف و رنگ‌های معدنی تست شده، ایمنی و بهداشت کار بسیار بالا و خطر انتقال بیماری در این تکنیک بسیار کم است.
همچنین می‌توان از میکروپیگمنتیشن در مواردی مانند بهبود ظاهر پلک‌ها، اضافه کردن یا جایگزین کردن ابروها، بهبود خط لب پس از ضربه یا جراحی، خط چشم دائمی، تقویت مژه برای مژه‌های کم پشت، قرینه‌سازی ابروها، مخفی کردن قسمت‌های بی‌مو در بیماران دارای جای زخم روی فرق سر، پیگمنت پلک برای افرادی که از لنز تماسی استفاده می‌کنند، افراد مبتلا به پیرچشمی یا زنانی که به آرایش چشم معمول آلرژی دارند و … استفاده کرد.
بر اصول بهداشتی، زیبایی افراد را با حفظ حالت طبیعی افزایش داد. به منظور رعایت استانداردهای بهداشتی اتحادیه اروپا و کنترل عفونت، کارتریج‌های یکبار مصرف برای دستگاه طراحی شده است. با توجه به ظریف بودن سوزن‌های این دستگاه، درد حاصل از این کار به شدت کاهش یافته است و می‌توان به جرأت، کلمه پیگمنت بدون درد را به کار برد.
شایان ذکر است که رنگ‌ مورد استفاده با این دستگاه دارای دامنه گسترده و کاملاً طبیعی است و از نظر ایجاد حساسیت و آلرژی، تست شده است و تکنیک هاشور استفاده شده با این دستگاه بافتی ظریف و بی‌نظیر همانند بافت مو ایجاد می‌کند و در اکثر مواقع تشخیص مرز بین پیگمنت و ابروی خود فرد غیرممکن است. در حال حاضر، میکروپیگمنتشن به عنوان تکنیکی جدید و منحصر به فرد در ایران مطرح است. با توجه به ظریف بودن سوزن‌های این دستگاه، درد حاصل از این کار به شدت کاهش یافته است و می‌توان به جرأت، کلمه پیگمنت بدون درد را به کار برد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *