مراحل انجام میکروپیگمنتیشن

روش انجام میکروپیگمنتیشن

معرفی مرکز میکروپیگمنتیشن در تهران و کرج

در زیر مراحل انجام میکروپیگمنتیشن برای آشنایی شما کاربر محترمی که قصد انجام هاشور ابرو چشم و لب و … و یا کلیه خدمات میکرو را دارید قرار داده شده است .
1-قبل از میکروپیگمنتیشن ناحیه مورد نظر با پماد بی حسی بمدت 45 – 30 دقیقه پوشش دهیم ( یک ساعت بهتر است ) . درد طی درمان قابل تحمل است ولی در افراد مختلف و در نواحی جغرافیائی مختلف حساسیت افراد فرق میکند.

2-پس از آن ناحیه مورد نظر را از پماد بی حسی پاک و سپس استریل میکنیم.

3-پس از انتخاب پیگمان مناسب ، پیگمانها را در زیر لایه اپیدرم ، در بالای لایه درم ( درم پاپی ) با کاتریچ مناسب قرار میدهیم.

4-پس از میکروپیگمنتیشن برای راحتی میتوان از کیسه یخ روی ناحیه درمان استفاده کرد.

5-پس از اتمام کار روی ناحیه را با پماد آنتی بیوتیک جهت نرم و مرطوب نگهداشتن ، پیشگیری از عفونت ، و بهبودی زودتر میپوشانیم. نرم و مرطوب نگه داشتن ناحیه تا بهبودی کامل از اهمیت خاصی بر خوردار است.

6-در صورت لزوم روی ناحیه را برای چند ساعت بانداژ میکنیم. البته اینکار ضرورتی ندارد.

7-بلافاصله بعد از میکروپیگمنتیشن میتوان به سر کار رفت و فعالیتهای روزانه را از سر گرفت اگر چه ممکن است تا یک هفته قرمزی در ناحیه درمان وجود داشته باشد.

آرایش دائم بسته به ناحیه درمان ، با زمان بی حسی حدود دو تا سه ساعت طول میکشد.

مدت زمان میکروپیگمنتیشن ابرو ، حدود یکساعت و نیم طول میکشد.

میکروپیگمنتیشن دو سانتیمتر مربع اسکار ، حدود سی دقیقه طول میکشد.

میکروپیگمنتیشن خط چشم بالا ، حدود سی دقیقه طول میکشد.

پس از انجام میکروپیگمنتیشن میتوان به منزل رفته و فعالیت روزانه را از سر گرفت. داشتن درد و ناراحتی خفیف تا چهل و هشت ساعت پس از درمان طبیعی میباشد و جای نگرانی نیست.

کراست میکروپیگمنتیشن حدود دو هفته پس از درمان میافتد. ولی نتیجه نهائی میکرو انجام شده را سه هفته بعد از درمان میتوان ملاحظه کرد.

زمان ترمیم میکروپیگمنتیشن

پس از سه هفته اگر رنگ و یا میزان تیرگی رنگ راضی کننده نبود میتوان مرحله ترمیم را انجام داد. درد مرحله ترمیم کمتر از درد اولیه میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *