میکروبلیدینگ ابرو یا آرایش دائم ابرو در تهران

میکروبلیدینگ ابرو در غرب تهران

آرایش دائم ابرو ها با میکروبلیدینگ ابرو در غرب تهران

میکروبلیدینگ دقیقاً همان چیزی است که اکثر خانم ها نیاز دارند تا ابروی شما کاملا طبیعی و زیبا به چشم بیاند. میکروبلیدینگ آخرین روش پر کردن ابرو ها و تغییر شکل مجدد آنها با استفاده خطوط نازک رنگدانه ای است که شبیه رشته های مویی است که به صورت جداگانه بر روی ابروها کشیده میشود که به اصطلاح هاشور ابرو با متد میکروبلیدینگ گفته میشود.

میکروبلیدینگ را با تاتو معمولی اشتباه نگیرید

احتمالا شما میکروبلیدینگ را به ابروهای خالکوبی شده به روش سنتی تشبیه میکنید اما در اصل این مورد کاملا با تاتو های قدیمی ابرو متفاوت میباشد .

میکروبلیدینگ به چهره افراد حالت طبیعی میبخشد و به هیچ وجه مثل ابروهای تاتو شده قدیمی آبی رنگ مانند ابروهای تاتو شده مادربزرگ ها نیست که ابروهای تاتو شده دائمی و ترسناک ظاهر میشود .

عکس میکروبلیدینگ ابرو همراه با سایه ابرو به صورت خیلی زیبا و طبیعی روسی
هاشور ابرو همراه با سایه ابر (میکس)

روش انجام میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ به صورت دستی از طریق دستگاه دستی با سوزن های نوک تیز زیادی که در انتهای دستگاه تعبیه شده است انجام می شود که برای قرار دادن رنگدانه ها در لایه های پوست استفاده می شود.

میکروبلیدینگ آنقدر خوب و طبیعی است که از اصطلاحات دیگر به آن ابروهای سه بعدی ، میکروبلاستیک و میکروپیگمنتیشن نیز گفته می شود.

درد میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ برخلاف خال کوبی های آرایشی دائمی دردناک نیست زیرا در لایه عمیق پوست انجام نمیشود . عمق مناسب برای کاشت رنگدانه در میکروبلیدینگ  ، اپیدرم یا لایه بالایی پوست است. وقتی میکرو رنگدانه خیلی عمیق کاشته شود ، نتیجه آن خراشیده و نتایج نهایی واضح نیست.

دوام میکروبلیدینگ

از طرف دیگر ، اگر به اندازه کافی عمیق انجام نشود ، رنگ ابرو به اندازه کافی ماندگاری طولانی خود را خفظ نخواهد کرد . یکی دیگر از مزایای میکروبلیدینگ این است که نیمه دائمی است در بعضی افراد تا دو سال ماندگاری داره و در بعضی افراد ماندگاری اش تا دو سال طول می کشد، این بدان معنی است که شما تعهد مادام العمر را امضا نمی کنید که میکروبلیدینگ همیشه بر روی ابروهای شما میماند و مانند برخی سایه های غیر طبیعی ابرو را که معمولاً توسط بعضی افراد که با استفاده از خال کوبی های آرایشی دائمی برروی ابروها انجام میشوند را تجربه نخواهید کرد.

میکروبلیدینگ ابرو در غرب تهران

با این حال ، برای داشتن ابرو های زیبا و طبیعی و روتوش ابرو ها این میکروبلیدینک ابرو لازم میباشد . برای انجام میکروبلیدینگ ابرو در غرب تهران و شرق تهران و شمال تهران با تلفن های مراکز میکروبلیدینگ ابرو در این صفحه تماس بگیرید .

سالن سیمای ماندگار مرکز میکروبلیدینگ ابرو در غرب تهران

مدیریت: سرکار خانم جعفریانی

تلفن همراه: 44953821-021 –  09124476274

آدرس: تهران-صادقیه- ابتدای آیت الله کاشانی -پشت بیمارستان ابن سینا- خیابان اعتمادیان- جنب دبستان شکوفه های انقلاب -پلاک 27- واحد19- زنگ19- طبقه 5

مدت زمان میکروبلیدینگ ابرو

عمل میکروبلیدینگ توسط یک پیگمنتر حرفه ای معمولا بین 30 تا 40 دقیقه طول می کشد .

ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

افرادی که میکروبلیدینگ ابرو انجام میدهند توصیه می کنیم که بعد از چهار تا شش هفته از میکروبلیدینگ حتما برای ترمیم تاتو خود دوباره به سالن مراجعه کنند که اگر میکروبلیدینگ شان احتیاج به ترمیم داشت حتما ترمیم شود .

5 دیدگاه در “میکروبلیدینگ ابرو در غرب تهران”

    1. پاسخ ساقیا ::

      گلم رنگ براون همان قهوه ای هستش یک رنگ متعادل ه یعنی نه گرمه ونه سرد و برای همه پوست ها بعنوان رنگ اصلی استفاده میشه بسته به نوع پوست رنگ ترکیبی با براون تفاوت داره و رنگ تاپ هم بعنوان یک هایلایتر یا روشن کننده استفاده میشود بیشتر در ترکیب رنگ اصلی یا دکاپاژ

      1. سلام دقیثاابرومواینطوریه وقت بذاریدبیام ابرومودرست کنم
        میکروبلندینگ کنم

  1. کسی که ابروش تتو قدیمی تیره داره با نارنجی دکاپاژ کنیم خوبه یا لیدوکایین رنگرو خارج کنیم بعد هاشور کنیم❤️❤️

    1. پاسخ نسیم :::
      بستگی به این داره که رنگ قدیمی چی باشه بعضی رنگهای قدیمی مثل جوهر میمونه و توی عمق لایه دوم درم کاشت شده.و به سختی بیرون میاد فقط باریمور ولی بعضی از اونها با دکاپاژ یا آستر کشی و لیدوکایین خارج میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *