مراکز معتبر میکروپیگمنتیشن

مراکز معتبر انجام هاشور ابرو با میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن یا ( تاتو ایمن ) یکی از متد های نوین آرایش دائم و مورد تایید سازمان نظام پزشکی و سازمان فنی و حرفه ای میباشد و تنها افرادی مجاز به فعالیت در این زمینه میباشند که دوره های لازم را گذرانده و مجوز فعالیت در این رشته را دریافت کرده باشند .

با میکروپیگمنتیشن میتوان خدمات زیر را میتوان انجام داد :

پرکردن و قرینه سازی ابرو با هاشور ابرو

ایجاد خط چشم دائمی

رژ لب دائم

میکروپیگمنتیشن موی سر

مژه و …

مراکز معتبر میکروپیگمنتیشن

مراکز معتبر میکروپیگمنتیشن معرفی شده در سایت ابرو کار

یکی از سایت هایی است که افراد و مکان ها و مراکز معتبر میکروپیگمنتیشن که در تهران و کرج مشغول به انجام میکروپیگمنتیشن  میباشد را برای شما معرفی میکند .

هاشور ابرو یک تکنیک است که بوسیله متخصص میکروپیگمنتیشن در محلی کاملا بهداشتی که مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای میباشد انجام میشود .

با این تکنیک میتوان با ایجاد خطوط مویی منظم همسو با موهای ابرو , ابروهایی زیبا و قرینه داشت  .

در این متد از رنگ های معدنی بر روی لایه درم پوست استفاده میشود که با گذشت زمان اکسیده شده و خطوطی ایجاد میکند که قابل تشخیص با مو نمیباشد.

مراکز هاشور ابرو تهران

مراکز معتبر میکروپیگمنتیشن : سعی شده است مراکزی گرد آوری شود که مدرک و مجوز معتبر از مراجع مربوطه را دارند .

برای آموزش میکروپیگمنتیشن هم میتوانید مراکز معتبر و تخصصی میکروپیگمنتیشن  را در سایت ابرو کار انتخاب کنید و آموزش های لازم را همراه ارائه مدرک از سازمان فنی و حرفه ای ببینید .

 

مراکز معتبر میکروپیگمنتیشن

بعضی افراد هستند که از طریق کانال های تلگرامی آموزش های غیر اصولی در حد کار با دستگاه را میبینند و شروع به انجام میکروپیگمنتیشن میکنند . سعی کنید به هیچ عنوان به این مراکز مراجعه نکنید چون این افراد از اصول بهداشتی و طرز کار صحیح با دستگاه و پوست و ..  آشنایی ندارند و احتمال بروز بیماری های مختلف (هپاتیت و ایدز و بیماری خونی دیگری ) زیاد میباشد .

به همین خاطر در هر جلسه پیگمنتر موقع شروع کار باید کارتریج نو و اکبند را برای شما نشان داده در حضور شما در دستگاه میکروپیگمنتیشن گذاشته شود .

هاشور ابرو

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *